La Fundació Espriu ingressa en CEPES

24.05.2013

La Fundació Espriu ingressa en CEPES

La Fundació Espriu ha entrat a formar part de la Confederació Empresarial Espanyola de Economia Social (CEPES), com representant de les cooperatives de salut espanyoles.

Constituïda en 1992, CEPES és una confederació empresarial d’àmbit estatal. El seu caràcter intersectorial la converteix en la màxima institució representativa de l’Economia Social a Espanya, constituint-se com una plataforma de diàleg institucional amb els poders públics.

CEPES, com organització aglutinadora de les diverses actuacions econòmiques existents sota el concepte d’Economia Social, representa els interessos de més de 51.500 empreses. Sota el paraigua de CEPES estan associats més de 10.700.000 persones, estant relacionades econòmicament amb el sector, més de 2.400.000 treballadors.

L’empresa d’Economia Social és una forma d’emprendre que en equilibri amb els criteris de competència i competitivitat, integra valors com el predomini de la persona per sobre del capital, el repartiment de resultats amb criteri col·lectiu, l’organització amb esperit democràtic, la solidaritat amb l’entorn i la cohesió social.