Informació d'interès

Què són les galetes?

Aquesta pàgina web utilitza galetes d'anàlisi: són aquelles que ben tractades per nosaltres o per tercers, ens permeten quantificar el nombre d'usuaris i així realitzar el mesurament i anàlisi estadística de la utilització que fan els usuaris del lloc web. Per això s'analitza la seva navegació a la nostra pàgina web per tal de millorar l'oferta de productes o serveis que li oferim.

Desactivar les galetes

A continuació pot accedir a la configuració dels navegadors webs més freqüents per acceptar, instal·lar o desactivar les galetes:

Els llocs web de FUNDACIÓ ESPRIU poden usar & ldquo; galetes & rdquo; i les utilitzen a l'únic efecte de conèixer les vegades que s'accedeix al lloc i de les preferències mostrades en la navegació de l'usuari pel mateix. Les galetes mai guarden informació personal de l'usuari.

Les & ldquo; galetes & rdquo; de sessió són petits fitxers que es graven en l'ordinador de l'usuari. L'usuari pot configurar el seu navegador perquè no deixi crear aquests fitxers, si així ho desitja. En les instruccions d'ús (Ajuda) de cada navegador es detalla la forma de fer-ho, normalment en un apartat dedicat a la privacitat.

Utilització d'eines de tercers

Aquest lloc web pot utilitzar i utilitza productes de tercers per recopilar informació amb fins estadístics i d'ús de la web.

Avisem especialment als usuaris que aquest lloc web utilitza un servei de Google anomenat & ldquo; Analytics & rdquo; mitjançant el qual s'obté informació de caràcter no personal sobre l'ús de la WWW en general i d'aquest lloc en particular. La informació que pren aquest servei de Google (inclosa la seva adreça IP) és recollida, tractada i arxivada per Google en els seus servidors, no en el nostre. Aquest servei utilitza cookies, per la qual cosa, pot vostè desactivar-les en el seu navegador com ja li hem indicat en l'apartat anterior. Si l'usuari ha configurat el seu navegador per a la NO acceptació de & ldquo; galetes & rdquo ;, això pot tenir efectes limitadors en les possibilitats de navegació per aquest lloc web.

Utilitzant aquest lloc web l'usuari està acceptant especialment que Google tracti la informació de l'ús que es fa de la mateixa en els termes expressats anteriorment.

El nostre lloc inclou altres funcionalitats proporcionades per tercers. Vostè pot fàcilment compartir el contingut en xarxes socials com Facebook, Twitter o Google+, amb els botons que hem inclòs a aquest efecte.

Suscripció revista compartir.

Gratis, cada 3 mesos, la nostra revista en versió digital.

Manage my subscriptions