Concert del grup Oscar Esplá patrocinat per ASISA

08.06.2013

Concert del grup Oscar Esplá patrocinat per ASISA

ASISA va presentar al Grup Oscar Esplá a Palma de Mallorca amb un concert que es va celebrar el passat 29 d’abril a l’Auditori de Palma.

El grup Óscar Esplá, integrat per la violinista Natzaret Canosa, la violoncelista Lucía Otero i el pianista Juan Andrés Barahona, tots ells joves músics procedents de l’Escola Superior de Música Reina Sofía, va interpretar obres de Mozart, Haydn, Rachmaninov i Shostakovich.

El grup de música de cambra és fruit del conveni de mecenatge i col.laboració signat per ASISA i la Fundació Albéniz. ASISA col.labora d’aquesta manera en la formació de joves talents que la Fundació desenvolupa mitjançant l’Escola de Música Reina Sofía.

El Dr. Francisco Ivorra, president d’ASISA i de la Fundació Espriu, va presenciar el concert acompanyat d’altres dirigents d’ASISA i personalitats de la zona. “Des de ASISA som conscients de la importància de donar suport a joves promeses, bé sigui en l’àmbit cultural, musical, esportiu o mèdic. Per a nosaltres suposa un compromís amb la societat i amb l’art poder facilitar aquest tipus d’activitats i esperem continuar col.laborant-hi” – va manifestar el Dr. Ivorra.