ASISA convoca el V Premi UAM-ASISA sobre Gestió Sanitària i Economia de la Salut

07.06.2013

ASISA i la Càtedra de Gestió Sanitària i Economia de la Salut de la Universitat Autònoma de Madrid convoquen el V Premi UAM-ASISA, amb l’objectiu de premiar la millor tesi doctoral sobre “Gestió Sanitària i Economia de la Salut”, considerada apta durant 2008 pels tribunals de les diferents facultats de la universitat espanyola.

El guanyador del premi, dotat amb 6.000 euros, exposarà el seu treball en una sessió especial i intervindrà com a ponent invitat en les activitats acadèmiques de la Càtedra.

El jurat de la càtedra, que fallarà el premi a l’octubre, estarà format per José Antonio Rodríguez, degà de la facultat de medicina de la UAM, Vicente Pastor, director de la càtedra, Francisco Ivorra, president d’ASISA i de la Fundació Espriu; Luis Ortiz, conseller d’ASISA i María Artola, directora de la Fundació General de l’UAM.

El Dr. Francisco Ivorra considera “molt positiu la promoció d’activitats conjuntes entre la Universitat i les empreses com a suport a la investigació, el desenvolupament i la formació dels futurs professionals de la salut.”

La Càtedra “UAM-ASISA sobre Gestió Sanitària i Economia de la Salut” està vinculada al departament de Medicina Preventiva i Economia de la Salut i ha estat creada dins del conveni marc de col.laboració signat entre la Universitat Autònoma de Madrid i ASISA.

Els treballs es poden presentar fins el 31 de juliol a la facultat de medicina de la Universitat Autònoma de Madrid o en la seu central d’ASISA a Madrid.