Acte d’homenatge al Doctor Espriu

17.10.2014

Acte d’homenatge al Doctor Espriu

El passat dilluns 13 d’octubre, la Fundació Espriu va reunir prop de 1800 persones a Barcelona per celebrar el centenari del naixement del Dr Josep Espriu.

L’acte, marcat per l’afecte i el record al fundador, va comptar amb la participació del conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Boi Ruiz i de l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, tots dos metges, que van posar en relleu la importància que les institucions creades pel Doctor Espriu tenen en la sanitat espanyola.

La presidenta de la Fundació Espriu i de la cooperativa Scias, Teresa Basurte i els presidents d’Assistència Sanitària, Ignacio Orce, i d’Asisa, Francisco Ivorra, van rendir un càlid homenatge amb les seves paraules a la figura del Dr Espriu, reconeixent-la com una de les més importants de la sanitat espanyola al segle XX.

Durant l’acte d’homenatge es va estrenar el documental Un somni centenari, elaborat especialment per a l’ocasió, i per concloure, els assistents van gaudir de l’actuació de l’Orquestra Simfònica del Vallès.