Una delegació de Unimed Minas Gerais visita el Hospital de Barcelona

26.06.2013

Una delegació de Unimed Minas Gerais visita el Hospital de Barcelona

El passat 10 de juny, una delegació de metges i directius de les cooperatives mèdiques Unimed de l’estat brasiler de Minas Gerais, liderats pel Dr Helton Freitas, president de Unimed Belo Horizonte, es va desplaçar a Barcelona on va tenir lloc una jornada de treball que es va celebrar a l’Hospital de Barcelona.

Durant la sessió, el Dr Gerard Martí, sotsdirector mèdic de l’Hospital de Barcelona i patró de la Fundació Espriu, va realitzar una presentació en la qual va abordar el concepte i el funcionament de l’hospital cooperatiu en el qual es va celebrar la sessió, així com l’activitat i la interrelació existent entre les institucions que formen el Grup Assistència. A la reunió es van intercanviar opinions i experiències sobre diferents aspectes de la gestió cooperativa i hospitalària i es van plantejar possibles formes de col.laboració per al futur entre la Fundació Espriu i les cooperatives sanitàries de Mines Gerais.

Posteriorment, el Dr Martí va acompanyar als cooperativistes brasilers durant la visita que van realitzar a les instal.lacions del centre hospitalari i en la que van poder conèixer alguns dels equips més innovadors amb què està dotat l’hospital.