Nou hospital d’Elx i Crevillente

12.05.2013

Nou hospital d’Elx i Crevillente

El 8 de gener de 2008, el president de la Generalitat Valenciana, Francisco Camps, acompanyat per nombroses personalitats i directius d’ASISA, va presidir l’acte de col.locació de la primera pedra de l’Hospital d’Elx i Crevillente que el govern de la comunitat autònoma va adjudicar a la societat Elche-Crevillente Salud SA, formada per Ribera Salud SA (Bancaja i CAM) i ASISA.

La construcció i equipament del centre suposarà una inversió de més de 146 milions d’euros i el termini d’execució previst és de 22 mesos, pel que el nou centre sanitari podria entrar en funcionament en l’últim trimestre de l’any 2009. Serà un edifici singular que ocuparà una superfície d’aprop de 44000 metres quadrats construïts i disposarà de les instal·lacions i equipament necessaris per prestar una assistència sanitària de la màxima qualitat als més de 140000 habitants d’Elx, Crevillente,Aspe, Hondón de Las Nieves i Hondón de Los Frailes.