Metges i executius de les cooperatives brasileres visiten l’Hospital Universitario Moncloa

24.11.2016

El 22 de novembre una delegació brasilera va visitar l’Hospital Universitari Moncloa, pertanyent al Grup Hospitalari HLA d’Asisa, una de les institucions que integren la Fundació Espriu. La delegació, formada per presidents i executius de diferents cooperatives mèdiques de l’estat de Sao Paulo, va ser rebuda pel Dr. Carles Zarco, director mèdic del centre.

Durant la sessió, els metges brasilers van poder conèixer, a més de la xarxa assistencial de les institucions que formen la Fundació Espriu, els processos de gestió i l’operativa de l’Hospital Universitari Moncloa, així com algunes de les últimes innovacions tecnològiques implementades pel grup hospitalari. Posteriorment, el Dr. Zarco va acompanyar els delegats durant la visita que van realitzar a les instal·lacions del centre mèdic.

La visita formava part de les accions de formació que organitza l’Organització de Cooperatives de l’Estat de Sao Paulo, presidida per Edivaldo del Gran, en col·laboració amb el Servei Nacional d’Aprenentatge del Cooperativisme, una institució que treballa pel desenvolupament del cooperativisme a Sao Paulo , oferint capacitació professional, assessoria i activitats socials a les cooperatives.