Lavinia aposta per la transformació digital per tal d’enfortir el seu creixement

23.08.2018

Lavinia Sociedad Cooperativa, accionista único de ASISA, celebró el pasado mes de junio en el Teatro Real de Madrid su 42ª Asamblea General Ordinaria, en la que se analizó la evolución y los resultados de la compañía y estableció los ejes de su estrategia para los próximos ejercicios.

Durant la trobada, celebrada sota el lema Road to Digital Transformation, es va fi xar la transformació digital com la gran aposta de la companyia per continuar perfeccionant tots els seus processos de gestió, desenvolupar un nou model de relació amb els clients i impulsar el seu creixement. A més, en els propers anys, el Grup ASISA seguirà desenvolupant la seva xarxa assistencial pròpia, diversifi cant la seva activitat asseguradora i buscant oportunitats d’inversió per créixer a l’exterior.

El doctor Francisco Ivorra, president del Grup ASISA, va destacar durant l’Assemblea que «des de 2010, el Grup ASISA manté any rere any una tendència consolidada de creixement i estabilització dels nostres resultats en un mercat cada vegada més competitiu, fet que ens permet contemplar el nostre futur amb tranquil·litat i ambició. Per seguir competint amb garanties en aquest escenari, el nostre Grup té tres pilars importants de nous desenvolupaments: l’activitat en xarxes pròpies de prestació, la diversifi cació de productes asseguradors i la internacionalització. Tot això amb el suport d’un procés de transformació digital per tal de seguir innovant en tots els nostres procediments i sistemes, i obtenir la màxima efi ciència i l’èxit en la relació exigida pels nostres assegurats, pacients o clients».

L’Assemblea va ser clausurada pel conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Enrique Ruiz Escudero, que durant la seva intervenció va destacar l’aportació de la sanitat privada al sosteniment del sistema sanitari públic.

Més informació sobre els resultats consolidades i la diversificació en la pàgina 18 de la nostra Revista Compartir