La Fundació Espriu participa en el moviment cooperatiu europeu

14.05.2013

La Fundació Espriu participa en el moviment cooperatiu europeu

Una delegació de la Fundació Espriu formada pels vicepresidents Dr. José C. Guisado i Dr. Josep O. Gras i el director general Estanislau Simón es van entrevistar a Brussel·les el passat 10 de març amb Rainer Schlüter, director de Cooperatives Europa, organització regional de l’Aliança Internacional de Cooperatives (ACI) que reuneix a més de 170 organitzacions cooperatives de 37 països europeus i representa a més de 160 milions de socis cooperativistes.

Durant la reunió es van abordar principalment els reptes de futur que planteja el procés de reestructuració que s’està desenvolupant a l’ACI, on estan directament implicades les organitzacions sectorials, com és l’Organització Internacional de Cooperatives de Salut(IHCO) i les organitzacions regionals, entre elles Cooperatives Europa.

Els representants de la Fundació Espriu van manifestar a Schlüter el seu suport i col·laboració amb l’organització europea i van confirmar la seva presència a la pròxima Assemblea General que es celebrarà els dies 28 i 29 d’abril.