La Fundació Espriu acull la reunió de les Organitzacions Sectorials

15.10.2015

La Fundació Espriu acull la reunió de les Organitzacions Sectorials

La Fundació Espriu va acollir el passat 30 de setembre la reunió del Grup de Coordinació de les Organitzacions Sectorials de l’Aliança Cooperativa Internacional. La trobada, que va tenir lloc a les oficines d’Asisa a Madrid, va reunir els representants dels sectors cooperatius de salut, consum, indústria i serveis, agricultura, habitatge i assegurances.

Entre els aspectes que es van abordar en la reunió, cal destacar la intenció de totes les organitzacions sectorials d’afavorir la coordinació i buscar sinergies en les activitats realitzades per a cada activitat.

A més, els representants sectorials van estar d’acord a treballar junts per augmentar la representació dels sectors en els òrgans de decisió del moviment cooperatiu.