El Dr. Ignacio Orce, XIII premi SCIAS Sevilla 2009

29.05.2013

El Dr. Ignacio Orce, XIII premi SCIAS Sevilla 2009

El passat 16 de gener es va fer lliurament del XIII premi SCIAS Sevilla al Dr. Ignacio Orce pel seu suport i impuls al cooperativisme sanitari. Patrocinat per la Clínica Santa Isabel, aquest premi reconeix la dedicació al foment de les activitats sanitàries cooperatives.

Foto: El Dr. Gregorio Medina, delegat d’ ASISA a Sevilla, entrega el premi al Dr. Orce

Orce ha presidit diferents entitats vinculades al cooperativisme sanitari com el Montepío de Previsió Social d’Assistència Sanitària Col·legial, l’Associació Espanyola d’Igualatoris Mèdics Col·legials, Autogestió Sanitària, BIOPAT i Assistència Sanitària Col·legial. És patró de la Fundació Espriu des del seu origen en 1989 i des del 1988 exerceix com a coordinador i portaveu del Grup Assistència, fòrum que exerceix la cogestió igualitària entre metges i usuaris.