El Dr. Francisco Ivorra rep el premi a l’Excel·lència Sanitària

25.11.2015

El Dr. Francisco Ivorra rep el premi a l’Excel·lència Sanitària

L’Institut Europeu de Salut i Benestar Social, entitat col.laboradora de l’Organització Mundial de la Salut (OMS), ha guardonat al Dr. Francisco Ivorra, president d’ASISA i vicepresident de la Fundació Espriu amb el Premi a l’Excel.lència Sanitària. El lliurament d’aquest reconeixement es va realitzar durant la sessió de cloenda de la 9a edició del Congrés Europeu de Pacients, Innovació i Tecnologies Sanitàries, que va estar presidida pel conseller de Sanitat de la Comunitat de Madrid, Jesús Sánchez Martos, i en què va participar el secretari general de Sanitat, José Javier Castrodeza.

Amb aquest premi, l’Institut Europeu de Salut i Benestar Social ha reconegut l’aportació del Dr. Ivorra en l’àmbit de la gestió sanitària i ha destacat la seva tasca al capdavant de la modernització d’ASISA. Igualment, l’Institut ha posat en valor el seu compromís com a mecenes en nombroses activitats socials i sanitàries.

El Dr. Ivorra ha agraït aquest reconeixement i ha destacat «el treball en equip i la capacitat d’escoltar i d’assumir riscos, a més de la sort» com a factors essencials de la gestió empresarial.