Beques per a professionals de la salut

02.02.2017

Beques per a professionals de la salut

Assistència Sanitària convoca la 9a edició de les seves beques per a professionals de la salut. Assistència Sanitària ha fet pública la convocatòria del seu programa de beques 2016-17 per valor de 30.000 euros en estudis de tercer cicle en universitats catalanes. Els ajuts cobreixen el 50% de l’import de la matrícula i l’oferta formativa inclou prop de 500 màsters i postgraus. Els candidats han de realitzar la sol·licitud seguint el procediment descrit en l’apartat de beques del web de l’entitat. La data límit per presentar la sol·licitud és el 24 d’abril del 2017.

Com a entitat formada per metges, l’objectiu principal d’Assistència Sanitària és, d’una banda, assegurar que poden exercir la seva professió en les millors condicions i, d’altra banda, oferir una assistència sanitària de qualitat. Precisament, per sobre de qualsevol altre factor, la base d’una atenció de qualitat són els professionals que la fan possible. Per això, l’entitat posa a disposició dels estudiants de l’àmbit de la salut un programa d’ajudes per a completar la seva formació i adquirir coneixements d’especialització per millorar en la pràctica professional.

Des de la creació del programa, el 2008, s’han rebut 1.381 sol·licituds d’estudiants i s’han concedit 230 beques per un valor total de 222.000 euros. Es tracta d’un dels pocs programes d’ajudes a l’estudi de l’àmbit de la salut consolidat i finançat íntegrament per una institució privada a tot el país, si bé des dels seus inicis ha comptat amb el reconeixement i la col·laboració de les universitats i la comunitat mèdica.

Les beques d’Assistència Sanitària, nascudes de la seva voluntat d’impulsar el progrés científic, la recerca i qualificació professional, són una eina per mantenir el nivell d’excel·lència del sistema sanitari català en un escenari complex i amb la necessitat creixent dels professionals de complementar la seva formació. El programa també és una plataforma pensada per impulsar l’accés al món laboral.