Assistència Sanitària i el FC Barcelona firmen un acord de patrocini

13.06.2013

Assistència Sanitària i el FC Barcelona firmen un acord de patrocini

Els presidents d’Assistència Sanitària, Ignacio Orce, i del FC Barcelona, Joan Laporta, han oficialitzat l’acord de patrocini amb la signatura del contracte, que converteix l’asseguradora en Proveïdor Mèdic Oficial del club per quatre anys més. En virtut del pacte, Assistència Sanitària proporciona a l’entitat les assegurances mèdiques i els serveis hospitalaris que precisa, tant a les install.lacions de l’Hospital de Barcelona com al Centre Mèdic FC Barcelona- Assistència Sanitària, ubicat al Camp Nou i especialitzat en urgències traumatològiques.

L’acord signat pel president d’Assistència Sanitària, el Dr. Ignacio Orce, i el del FC Barcelona, Joan Laporta, amb validesa fins al 30 de juny de 2013, vincula les dues parts en la prestació de serveis i patrocinis. Segons el conveni, l’actual Proveïdor Mèdic Oficial del club ho serà per quatre anys més i proporcionarà assegurances mèdiques i serveis hospitalaris; a més, el club pot utilitzar les instal.lacions de l’Hospital de Barcelona i Assistència Sanitària pot disposar del Centre Mèdic FC Barcelona- Assistència Sanitària, amb seu al Camp Nou, dedicat a la medicina esportiva i traumatològica i obert als assegurats de l’entitat.

Després de l’acte de signatura, Joan Laporta va destacar la importància d’aquesta renovació contractual, subratllant el balanç positiu d’una col.laboració que s’ha vist reforçada dia a dia des de 2005, i s’ha declarat “molt content” pel pacte entre “dues entitats de referència a Catalunya i líders en els seus àmbits respectius, l’esport i la salut”. El Dr. Orce va insistir en “la coincidència de valors entre les dues organitzacions, que neixen d’una voluntat comuna de millora en la societat civil catalana”.

Assistència Sanitària és un exemple del cooperativisme sanitari, un particular model d’autogestió ideat pel Dr. Josep Espriu fa cinquanta anys i basat en la igualtat dels metges i els usuaris en els òrgans de decisió i gestió. Actualment, l’entitat compta amb 200.000 assegurats i un quadre facultatiu format per gairebé 5.400 metges.